سهامداران پیشگام زمین فرحزاد

این برگه از سایت معرف فعالیت های کسانی است که پیشگام شدند، دست در دست هم دادند در گرما و سرما گرد هم جمع شده ، تبادل نظر کرده و وقت صرف کردند تا راهی بجویند برای یافتن سر این کلاف سردرگم . کلافی که گذشتگان نه تنها گره ای از آن را نگشودند بلکه با ابهام آفرینی و ایهام  طی بیست سال گذشته پیوسته گره بر گره های آن افزودند.

طبق اطلاعات مندرج در بنچاق زمین ، در سال ۱۳۷۲ دولت این زمین را به تعاونی مسکن  کارکنان آموزش و پرورش فنی حرفه ای منتقل و تعاونی هم زمین را به ۱۳۰۰ سهم منقسم و به اعضای اش واگذار می کند. در همان بنچاق سهامداران اولیه به دو تن از اعضای هیئت مدیره وقت وکالت کاری برای پیگیری امور ساخت و ساز زمین داده بودند . متاسفانه به دلایل متعدد هیچ اقدامی در راستای این وکالت انجام نگرفت و اعضا هم با گذشت زمان سهام خود را به اشخاص ثالثی فروختند. در میان خریداران بسیاری بودند که همه پس انداز خود را به امید خانه دار شدن با خرید سهمی در زمین از دست دادند. روز ها و سالها از پی هم گذشتند ، وعده ها و امید های بی سند و مدرک فراوانی مبنی بر پیگیری کار زمین داده شدند، اما شوربختانه در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد جز گذر عمر سهامداران و حسرت یک سرمایه گذاری بد بر دل های آزرده و نا امید آنها.

پس از راه اندازی این سایت و به دلیل رتبه بسیار عالی آن در موتورهای جستجو به تدریج ذینفعان همدیگر را یافتند . جلسه های حضوری چندی تشکیل شد و تبادل نظر های بسیاری در سایت میان آنها صورت گرفت . سرانجام ، در نشست آذر سال ۹۴،  این  پیشگامان تصمیم گرفتند  تشکل خودشان را به صورت حرفه ای و با برنامه ریزی در جهت احقاق حقوق شان ساماندهی کنند. پس از آن، اقدامات نمایندگان زمین شامل مطالعه و بررسی مدارک ، مستندات ، قوانین و همچنین مشاوره با تیم های زبده حقوقی آغاز شد . اکنون ، با اتکا به مشاوره های دقیق فنی صورت گرفته می دانیم که نقشه راه پیش رویمان چیست و گروه سهامداران پیشگام زمین فرحزاد با اتکا بر این اندوخته ها و یافته ها می خواهند از راه قانونی و با بهره گیری از وکلا و کارشناسان خبره حق خود را احیا کنند و  نمی خواهند ۱۰ یا ۲۰ سال دیگر صبر کنند.

سهامداران محترم توجه داشته باشند تعاونی فنی حرفه ای در حال حاضر هیچ سهم مالکیتی در زمین فرحزاد نداشته و هیچ وکالتی هم از  سهامداران زمین برای هیچگونه اقدام قانونی و حقوقی ندارد . تنها تشکلی که در حال حاضر پیگیر امور زمین می باشد تشکل سهامداران پیشگام زمین فرحزاد است .

جهت سهولت پیگیری خبر ها و اقدامات پیشگامان ،از این پس در این صفحه تیتر و عنوان خبر همراه با پیوند به اصل خبر برای اطلاع از جزییات درج خواهد شد.

دو گروه تلگرامی سهامداران زمین فرحزاد و سهامداران پیشگام نیز فعال هستند . ذی نفعانی که مایل به عضویت در گروه تلگرامی هستند درخواست خود را همراه با نام و نام خانوادگی  به شماره ۰۹۱۲۴۲۴۴۵۸۵ ارسال فرمایند .

فراخوان از سهامدارن زمین فرحزاد برای ارایه مدارک

جلسه بررسی کارشناسی و حقوقی زمین فرحزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *