تجمع تعاونی ها و تشکل های زمین های بلاتکلیف مقابل مجلس شورای اسلامی

با درود

بدینوسیله ، درخواست جناب آقای میر افضلی از سایت ” کاشانه تهران مهر سبز ” جهت اطلاع رسانی به آگاهی سهامداران زمین فرحزاد می رسد :

جهت اعتراض به عملکرد بسیار ضعیف وزارت مسکن در حل مشکل زمینهای حریم شهر تهران و بی نتیجه ماندن تمامی تلاشها ، بدینوسیله از کلیه مالکین محترم زمینها در تعاونی ها و تشکلهای مختلف دعوت می شود روز سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹ صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی واقع در میدان بهارستان تجمع نمایند. از مالکین محترم زمینهای مراد اباد و سوهانک به طور اختصاصی در این خصوص دعوت می شود بیشتر و بهتر و پر شورتر از گذشته در این مراسم حضور یابند.

میر افضلی

5 فکر می‌کنند “تجمع تعاونی ها و تشکل های زمین های بلاتکلیف مقابل مجلس شورای اسلامی

  1. بهارک علیمرادپور

    باسلام خدمت شما وسایر اعضا وسهامداران.جنا ب آقای خسروی من سه شنبه هفته گذشته درتجمع شرکت کاشانه جلوی مجلس شرکت کردم.خوشبختانه فکر می کنم که این تجمع برخلاف سایر تجمع ها ی دیگر خیلی مفید بود.چون آقای لاریجانی دستور پیگیری و رفع مشکل زمینداران را در دستور کار وزارت مسکن قرارداد.ولی چیزی که من دراین تجمع متوجه شدم این بود که اصلا اسمی از تعاونی ما درلیست اتعاونیهایی که پیگیر رفع مشکل زمینهایشان هستند وجودنداشت.آقای خسروی اینگونه عملکرد اعضا وسهامداران که هیچ امیدی به تعاونی ندارند و گوشه ای می نشینند وفکر می کنند که امدادغیبی مشکشان را حل می کند کاملا غلط می باشد.جناب آقای خسروی ما خومان هنوز پس از گذشت یکسال از راه اندازی سایت به یک نتیجه واحد نرسیده ایم و تشکلی بوجو نیاورده ایم تا ماتند سایر تعاونیها و تشکلهای دیگیر پیگیر باشیم.و لااقل اسممان درلیست قرارگیرد.هنوز هم دیر نشده.از شما وسایرین تقاضامندم تا هرچه سریعتر نسبت به تشکیل جلسه و معرفی تعدادی از ما به عنوان نماینده اقدام نماییم تا ما نیز به حق واقعی مان برسیم.چون دست روی دست گذاشتن و چشم دوختن به زحمات دیگران کاری واقعا بیهوده خواهدبود.

    پاسخ
    1. admin نویسنده

      با دورد

      خانم علیمرادپور از آغاز راه اندازی سایت همواره پیگیر خبر های زمین بودند و با اینکه ایشان در تهران حضور ندارند ولی در تجمع شرکت کردند. ای کاش از بین ۵۰۰ سهامدار زمین ، بیست نفر همت و پیگری شما را داشتند. من دوباره برای تعیین نمایندگان زمین فرحزاد فراخوان می دهم . امیدوارم نشست این بار برای همه سهامداران مفید باشد.

      شاد و سرافراز باشید

      خسروی

      پاسخ
  2. Effat Afshinfar

    Salam man dar Iran nistam vali tamam am emailhaton ra mikhondam nemidonam veg hit omad am shoma ra chetor pida. Konam va dar talashhaton sahim basham
    Movafagh bashin

    پاسخ
  3. بهارک علیمرادپور

    باسلام.جناب اقای خسروی زمان نشست هنوز مشخص نشده ؟ اگر ممکن است زودتر بفرمایید تا من هم بتوانم در این نشست حضوریابم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *