گزارش نشست دوم سهامداران زمین فرحزاد

گزارش نشست دوم سهامداران زمین فرحزاد

این نشست در تاریخ مقرر باحضور جمعی از ذی نفعان زمین فرحزاد برگزار و خوشبختانه دوستان جدیدی هم به جمع قبلی ما پیوستند که امیدوارم سطح کیفی جلسات آینده و توان کارشناسی ما در پیگیری های آتی افزایش یابد.

با عنایت به اهتمام دولت جدید برای حل مشکل زمین های حریم تهران و با وجود تلاش و پیگیری همه تعاونی ها و تشکل های دیگر، متاسفانه هیچ نماینده ای از ذی نفعان زمین فرحزاد در این پیگیری ها حضور ندارد و  بیم آن می رود که در آینده حقوق ذی نفعان زمین فرحزاد نادیده گرفته و پایمال شود.

 از اینرو، به حاضران پیشنهاد شد که تشکلی از ذی نفعان شکل بگیرد و با معرفی یک یا چند نماینده از سوی آنها امور مربوط به زمین فرحزاد به شکل منسجم و مستند پیگیری شود. جهت حفظ  یکپارچگی میان همه ذی نفعان قرار شد این راهکار در جلسه ای دیگر که با حضور تعدادی از اعضای قدیمی تعاونی برگزار می شود مطرح تا از آنان طلب همیاری و همراهی شود.

سه اصل زیر همواره محور و راهنمای حرکت ما خواهد بود :

۱) هدف نخست ما آغاز پیگیری حقوق همه ذی نفعان زمین فرحزاد می باشد. هر گونه تاخیری در این کار به زیان همگان خواهد بود. این اصل پایه ای ما می باشد و هیچ چیزی دیگری نباید موجب تعطیل یا تاخیر در اجرای آن شود.

۲) در کنار هدف بالا همه خواهند کوشید تعاونی را به عنون یک تشکل حقوقی احیا کنند تا نمایندگان منتخب ذی نفعان با قدرت و توان بیشتری پیگیر حقوق شان باشند.

۳) در آینده تعاونی هیچ تفاوتی میان سهامدار غیر عضو و سهامدار عضو نخواهد بود. هر کسی که صاحب سند است با رعایت کلیه ملاحظات قانونی عضو تعاونی هم خواهد بود.

بیست ام بهمن نود و دو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *