تجمعی برای دادخواهی

پیشرفت های فناوری واقعا شگفت انگیز است . حدود سه سال پیش این سایت تنها حلقه وصل سهامداران زمین فرحزاد بود. اکنون ، برنامه پیام رسان تلگرام واسطی شده است برای شب نشینی های سهامداران و گپ و گفت های پر شور آنان.

پس از مد ت ها خواستم سری به سایت ،  این یار دیرین مان بزنم و به این بهانه گزارشی هم به دوستانی که به تلگرام دسترسی ندارند داده باشم.

پس از اعلان تشکیل گروه تلگرامی فنی و حرفه ای ، دوستان بسیار زیادی به آن پیوستند و پس از بحث های فراوان قرار شد که صورت جدی به تشکل مان بدهیم. قرار بر این شد که یار و یاور برگزیدگان جدید هیئت مدیره باشیم که متاسفانه پس از چندین ماه در گیر و دار تحویل مدارک از مدیران پیشین هستند و هنوز هیچ برنامه ای برای تعاونی و آینده زمین ندارند. خوب گفتیم که دست روی دست نگذاریم و خود سهامداران کارهایی که از دست شان بر می آید را انجام دهند.

در اولین قدم تصمیم گرفتیم در کنار تعاونی ها و تشکل های پیشرو دیگر در تجمع دادخواهی در مقابل دفتر ارتباطات مردمی مقام معظم رهبری شرکت کنیم . دوستان استقبال خوبی کردند و انشالله با سازماندهی ، نظم و ترتیب و با تابلو فنی حرفه ای  می خواهیم حضوری موثر و دلگرم کننده داشته باشیم.

در همین جا از همه ذی نفعان درخواست می کنم در روز موعود در کنار برادران و خواهران خود حضور داشته باشند.

نشانی : خیابان جمهوری (قبل از تقاطع ولیعصر)، خیابان کشوردوست، نبش کوچه عطارد ، دفتر ارتباطات مردمی رهبری

ساعت ۹ صبح

شاد و سرافراز باشید

خسروی

۰۹۱۲۴۲۴۴۵۸۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *