اولین محله مسکن ویژه تیرماه تحویل می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح اولین واحدهای مسکن ویژه تهرانسر در تیرماه، گفت: تاکنون حدود ۱۳۰۰ نفر از واحدهای نمونه و سایت مسکن ویژه تهرانسر بازدید کرده‌اند. فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌مهر با بیان اینکه اولین محله از مجموعه واحدهای مسکن ویژه تهران از تیرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: اگر متقاضی بیشتری برای مسکن ویژه وجود داشته باشد پس از جانمایی در نقاط دیگر شهر تهران، ثبت نام دوباره آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه به ساخت ۲۵۶۰ واحد درسایت تهرانسر اظهار کرد: هم اکنون ثبت نام متقاضیان خرید مسکن ویژه تهران به اتمام رسیده و ثبت‌نام کنندگان می‌توانند جمعه‌ها از واحدهای نمونه بازدید کنند و پیشرفت اجرایی پروژه را از نزدیک شاهد باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: نیمه دوم سال ۸۹ تهرانسر به عنوان اولین محله تهران برای اجرای طرح مسکن ویژه انتخاب شد و از ابتدای سال ۹۰ تاکنون مراحل اجرای این سایت وارد فاز عملیاتی شده است.
واحدی تصریح کرد: این پروژه در سایر نقاط تهران هم پس از بررسی‌های لازم و تایید و اخذ مجوزهای قانونی در سطحی گسترده‌تر عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به حضور هفتگی وزیر راه و شهرسازی در این سایت و نظارت بر روند پیشرفت پروژه، اظهار کرد: در ۴ جلسه بازدید عمومی حدود ۱۳۰۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان از واحدهای نمونه و سایت مسکن ویژه تهرانسر بازدید کردند و این روند همچنان ادامه دارد.
مسکن ویژه واحدهایی است که روی زمین‌های دولت در منطقه ۲۱ (تهرانسر) ساخته می‌شود، به طوری که حدود نیمی از ارزش واحدها به صورت اقساط ۱۰ ساله از سوی خریداران بازپرداخت خواهد شد.

 منبع : دنیای اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *